آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

آیهان تمام هستی مامان وباباش

1392/9/17 21:44
نویسنده : مامان آیهان
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیهان جونم عشق مامان. این روزها بیش از پیش خواستنی و شیرین شدی .از وقتی دوماهت تموم شده هر روز از خودت صداهای مختلف در میاری آواها و اصوات مخصوص خودت قققققققققققق...اوو هووووووووو

وقتی باهات حرف میزنیم با دقت بهمون نگاه میکنی و لباتو تکون میدی انگار توهم میخوای تکرار کنی. و هنوزم یه پسر خوشرو وخوش خنده ای.

 مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشی و بعد ازینکه شیر میخوری همیشه به نشان رضایت میخندی.

 

 

      الهی قربون خنده های نازت برم که همیشه بهمون انرژی میدی

 

ماچبغل 

 

       

                              

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ملیحه خاله رایان
15 آبان 92 13:24
خاله کمیل و کیان
15 آبان 92 15:24
قربون لبخندت برم من


خدانکنه خاله
مامان فتانه
16 آبان 92 13:38
ای جانم چه کوچولوی نازی دارین مرسی خاله فتانه نظر لطفته. آیلین جونم خیلی نازه
فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 17:18
سلام حتما با کمال میل لینک میکنم نی نی نازی دارین خدا براتون حفظش کنه ببوسینش جای من مرسی عزیزم لطف داری. شما هم آرسن جونو ببوس. امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشن
علی کوچولو
2 آذر 92 12:28
سلام آیهان جان خوبی؟تو هم مثل من خیلی کوچولو هستی بیا زودتر بزرگ بشیم تا بتونیم با همدیگه بازی کنیم سلام زن عمو جون شماييد؟ه مرسى.على کوچولو خوبه؟منم دلم ميخواد زود بزرگ بشيم و با پسرعموم بازى کنيم[.
مامان سهیلا
24 دی 92 14:57
ایلیای منم دیگه داره 3 ماهش میشه دقیقا همین حرکات رو داره چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه
مامان آیهان
پاسخ
جانم قربونش برم ایلیا کوچولو. ممنون خاله نظرلطفته