آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

نظرات (9)

مامان بهار مهرنگار
15 آبان 92 0:07
ای جون این نفس و .کاش پیشت بودم دلم رفت از این عکسا نزار. ایشالله همیشه بخندی
مامان شاهزاده آدریان
15 آبان 92 0:20
ای جونم ایهان چه پستونک باحالی داری خاله


مرسی خاله
ملیحه خاله رایان
15 آبان 92 13:23
ما هم شمارو لینک کردیم
این گول زنک رو چرا به پسر نازمون میدین مامانییییییییی

خاله جون فقط بعضی شبا موقع خواب میخوره نه هرشب
ayhan
15 آبان 92 13:56
سلام ماشاالله به آیهان خوشگل بهبه یه دوت همشهری ناز


سلام از ماست خاله جون .آیهان گلی شما خوبه؟ منم خیلی خوشحالم که یه دوست جدید پیداکردم تو تبریز. آخه من ومامانم اینجا تقریبا هیچ دوستی نداریم تازه اومدیم اینجا
نیلوفر
15 آبان 92 19:14
آخی...چه پستونک نازی داره خدا براتون حفظش کنه خصوصی دارین
مامانِ یاسی
15 آبان 92 22:16
سلام عزیزم نه عزیزم تم یاسی رو کلا خودم کار کردم. آیهان جون رو ببوس از طرف ما
مامان ایمان
15 آبان 92 22:24
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا
هنگامه مامانِ آرسام
16 آبان 92 21:36
سلام عزیییزم خوبی؟؟ چه پسملی ماهییی خوشحالم از آشناییت خانومی آیهان جون یه کوچولو از آرسام من بزرگ تره ایشالا که دوستهای خوبی برای هم باشن دوستون دارم و با افتخار لینکتون کردم
مامان آیهان
پاسخ
سلام مرسی عزیزم نظرلطفته. انشالله که آرسام جونم همیشه تنش سالم باشه وزیرسایه پدرمادر مهربونش بزرگ بشه. باعث افتخاره آرسام جون جز دوستای آیهانم باشه
بهار
3 آذر 92 17:08
قالب وبلاگ کاملا سفارشی برای کوچووتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com