آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

يک اتفاق بسيار بد

1392/9/16 16:40
نویسنده : مامان آیهان
951 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاى عزيز نى نى وبلاگى

ازينکه يه مدت کوتاه نتونستم وبلاگ آيهان رو بروز کنم منو ببخشيد و از همه ى دوستاى عزيزى که تو اين مدتى که من نبودم تو وبلاگ آيهان نظر گذاشتن بسيار ممنونم.دوستاى عزيزم بايد به عرض برسونم روز 25آبان سومين ماهگرد تولد آيهان جون و ورود پسرم به چهار ماهگى مصادف شد با وحشتناک ترين و غم انگيزترين حادثه زندگيم يعنى به آسمون پرکشيدن مادر مهربونم بود.

روحش شاد و قرين رحمت الهى باد. 

دوستاى عزيزم منو ببخشيد اگه نميتونم فعلا جواب پيامهاتونو بدم و به وبلاگتون سربزنم انشالله سر فرصت مناسب به همتون سر ميزنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آیهان کوچولو
4 آذر 92 4:46
خیلی ناراحت شدم....تسلیت میگم.خدا بهتون صبر بده... خدا رحمتش کنه عزیزم سلام عزيزم مرسى .خدارفتگان شمارو بيامرزه
ملیحه خاله رایان
4 آذر 92 15:44
وایییییییی از صمیم قلبم تسلیت میگم امیدوارم خدا بهت صبر بده سلام مرسى عزيزم.ممنون
مامان ایمان
5 آذر 92 16:22
واااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااای خیلی ناراحت شدم تمام بدنم مور مور شد. اصلا نمیدونم چی باید بگم,غم خیلی بزرگیهههههههههههههه خیلی بزرگه.. خدا بهت صبر بده معصومه جان اشکم داره در میاد نمیدونم چی بگم تا آروم شی.. تسلیت بهت میگم منو در غمت شریک بدون. امیدوارم خداوند روح مادرت رو قرین رحمت و مغفرت و آرامش قرار بده و به شما و همه ی بازماندگان عمر با عزت و سلامتی عطا کنه . به خدا معصومه جان من اصلا نمی دونستم این جوری شده یعنی خیلی وقته تو وب نمیام عزیز دلم بازم تسلیت میم منو ببخش که با تاخیر اومدم سلام عزيزم ممنونم آره واقعا وا سم سخته .خودم هنوز تو شوکم
مامان آیاتای
11 آذر 92 14:33
واااااااااای از ته قلبم تسلیت میگم از دست دادن مادر یعنی از دست دادن نصفی از وجود خدای من واقعا سخته خدا کمکتون کنه تا این سختی و ناراحتی رو تحمل کنید انشاله سایه شما همیشه بالا سر آیهان جون باشه عزیزم ممنونم.واسم دعا کن بتونم با این مسئله کنار بیام
مامان مهراد
16 آذر 92 13:06
عزیزم اولین بار بود که وارد وبلاگتون شدم و با دیدن این خبر سخت متاثر شدم. امیدوارم از این به بعد خبرهای شاد و خوش بشنوید ممنونم عزیزم.مهراد رو ببوس
فرناز خاله آرسن جون
16 آذر 92 13:36
تسلیت میگم میدونم خیلی سخته ادم پاره تنش رو از دست بده اما باید صبور باشین و این یادتون نره تو مرگ پیش خدا یه آرامشی هست که رو زمین نیست مطمئن باشین اونجا مادرتون تو آرامشه ،و تنها کاری که از دست ما بر میاد برا رراحتی روحش دعا هست ایشالله خدا براتون صبر بده ایشالله غم آخرتون باشه ممنونم دوست عزیزم قطعا وجود دوستای خوبی مثل شما به آدم آرامش میده
ayhan
16 آذر 92 15:21
خدا صبربده مرسی دوست گلم
سعیده مامان آرتین
16 آذر 92 16:17
الهی فدات خدا رحمت کنه بقای عمر شما روحش شاد ممنونم عزیزم.خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
مامان آی سل
17 آذر 92 1:05
سلام دوست عزیزم..خیلی ناراحت شدم وتسلیت میگم بهتون...راست میگین،به خدا دیگه آی سل واسم وقتی نمیذاره.فقط 12 شب به بعد میتونم بشینم پای نت اونم با عجله که به کارای دیگم بتونم برسم.اما از این به بعد سعی میکنم زود زود بیام... ممنون عزیزم .ان شالله که هیچ وقت داغ عزیزتونو نبینید.آی سل ناز رو ببوس
نگار(مامان سام)
19 آذر 92 10:54
سلام تسلیت میگم خدا رحمتشون کنه.خدا به شما صبر بده. ممنون دوست عزیزم. خدارفتگان شمارو هم بیامرزه
آزاده مامان طاها
21 آذر 92 21:57
عزیزم خیلی ناراحت شدم. بهت تسلیت میگم غم آخرت باشه