آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

به بهانه ى 100 روزگى آيهان

1392/9/16 16:40
نویسنده : مامان آیهان
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ،آيهان  عزيزتراز جانم،100روزگيت مبارک قندعسلم ان شالله که 1000ساله باشى.

پسرعزيزم منو ببخش اگه اين روزها کمتر از گذشته ميام و برات مينويسم. منو ببخش ا گه مثل گذشته نميتونم از ته دل باهات بخندم. پسرعزيزم منو ببخش اگه اين روزها شاهد اشکهاى بى پايان منى و تو در اوج معصوميت با ديدن اشکهاى من ناخودآگاه ميخندى و به من خيره ميشوى تا لبخندى به لبانم بنشانى .پسرک زيباى من ،کودک بى نظيرمن شايد روزى که بزرگ شوى دليل اين همه غم و اندوه من در فقدان مادر عزيزم را درک کنى آن روز تو يک  پسر رشيدى هستى که درک مقام مادر برايت ملموس تر خواهدشد.اميدوارم بتوانيم تورا آنگونه که شايسته هستى  تربيت کنيم .پسرعزيزم ممنونم که اين روزها با وجودت،بالبخندات وباشيرين کاريهات به من انرژى ميدى و تحمل اين مصيبت بزرگ را برايم آسان کردى .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه
5 آذر 92 22:05
خانومی بازم تسلیت میگم خدا بیامرزه خیلی سخته نبود مادرتون خوشحال میشم منو دوست خودت بدونی اگه دوست داشتی میتونیم رفت و امد هم بکنیم چون منم تنهام آیهان جونو ببوس ممنون دوست خوبم خدارفتگان شمارو هم بيامرزه.باعث افتخاره دوست خوبى مثل شما داشته باشم
مری
10 آذر 92 11:04
سلام دوستم خیلی اتفاقی اومدم وبت بهت تسلیت میگم خدا بهت صبر بده میخواستم بهت بگم سعی کنی با غم فراغ مادرت کنار بیایی چون حال و رفتارات رو شیرت تاثیر میذاره و این برا گل پسرت خوب نی...میدونی که!11 موفق باشی ممنونم دوست عزیزم از حسن توجهت
مامان الیار
10 آذر 92 16:25
مامان آیهان کوچولو
14 آذر 92 21:51
امیدوارم گذر زمان و وجود آیهان بتونه آرامش رو بهتون برگردونه. مرسی دوست گلم.وجود دوستای گلی مثل شما هم باعث آرامش من میشه. آیهان کوچولوی خاله چطوره؟ بوسش کن از طرف من
ااده
15 آذر 92 21:35
تسلیت میگم عزیزم.امیدوارم سایه ی شما 100 سال بالا سر گل پسرت باشه ممنونم عزیزم..مرسی انشالله آرتین جون رو خداحفظ کنه.آرتین رو ببوس
مامان مهراد
16 آذر 92 13:07
عزیزم به گل پسرت نگاه کن تا غمت کمتر بشه خیلی سخت هست و مصیبت بدی هست ولی آیهان هم امیدی داره اون هم شما هستی
فرناز خاله آرسن جون
16 آذر 92 13:39
تبریک میگم ،واقعا این دنیا عجیبه شادی و غم با هم هستش توی این مدت سعی کنین با آیهان به ارامش برسین روحشون شاد
مامان الیار
16 آذر 92 14:17
عزیزم بازم خیلی خیلی تسلیت میگم انشالاه غم اخر اخرتون باشهخدا روحشون رو شاد کنه الیاری هم اهل ماکو هستش خاله جوووووونمیبوسیمتوووووووووون ممنونم دوست مهربونم
مامان بهار مهرنگار
16 آذر 92 21:20
خیلی ناراحت شدم اصلا ماتم برد .عزیم تسلیت می گم خیلی سخته ولی خودتو اذیت نکن به پسره مثل گلت فکر کن.امیدوارم منظورمو متوجه بشی من فقط نگران تو هستم عزیزم مرسى عزيزم.باشه چشم دوست گلم