آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

در وصف مادر

1392/9/16 17:39
نویسنده : مامان آیهان
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

مادرم ای بهتر از فصل بهار


مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم ای عطر ناب زندگی
مادرم ای شعله ی بخشندگی

مادرم ای حوری هفت آسمان

مادرم ای نام خوب و جاودان

مادرم ای حس خوب عاشقی
مادرم خوشتر ز عطر رازقی

مادرم ای مایه ی آرامشم

مادرم ای واژه ی آسایشم

مادرم ای جاودان در قلب من
مادرم ای صاحب این جسم و تن

مادرم می خواهمت تا فصل دور
              

 

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرناز خاله آرسن جون
16 آذر 92 17:53
گلم فدات بشم میدونم شرایط سختیه اما سعی کن خوب کنار بیایی تا تو آینده برات از نظر روحی مشکل نشه ماها خوش شانسیم که تو سنی عزیزامون رو از دست دادیم که قابل هضمه برامون خیلی بچه های کوچیک هستش که مادرهاشون رو تو سن خیلی کم از دست میدن و بی پناه میشن باید به کسایی فکر کنیم که شرایط خیلی بدی دارن و اینجوری خودمون رو دلگرم کنیم سعی کن خودتو سرگرم کنی وقتی احساس کردی دلت گرفته با یه دوستی بشینی صحبت کنی تا دلت آروم شه اما مطمئن باش که این روزای سخت میگذرن و بعد اون آدم یاد میگیره چه طوری با خاطراتشون زندگی کنه این تنها تسکینه روحش شاد گلم مرسى فرناز جونم از ابراز همدردىت و حرفهاى قشنگ واميدوار کنندت که خيلى بهم روحيه ميده ممنونم[.من به داشتن دوستاى خوبى مثل شما افتخارميکنم
مائده(ني ني بوس)
16 آذر 92 19:45
عزيزم واقعا متاسف شدم.خدا رحمتشون كنه.خدا بهتون صبر بده.لطفا ما رو هم در غم خودتون شريك بدون ممنون عزيزم خدارفتگان شما رو هم بيامرزه.از ابراز همدرديتون ممنونم
مهسا مامان سایمان
17 آذر 92 11:11
سلام گلم خیلی ناراحت شدم عزیزم انشاالله غم آخرتون باشه خدا گل پسرتون رو حفظش کنه سعی کن تا می تونی غمت رو به آیهان کوچولو منتقل نکنی چون روش اثر میزاره میدونم گلم که خیلی خیلی سخته چون خودم هم این نعمت بزرگ رو ندارم و میدونم از دست دادن مادر خیلی غم بزرگیه ولی خوب چاره ای نیست باید واسه کوچولوی نازتم که شده تلاش کنی تا باهاش کنار بیای.خودت رو سر گرم کن رفت و آمدت رو با فامیل بیشتر کن. تا مثل من دچار افسردگی نشی من حدود یه سال بعد فوت مامانم دچار افسردگی شدم اون موقع سایمانم رو نداشتم و به خاطر روحیه بدم نمیخواستم بچه دار شم. با اجازتون من شما رو لینک کردم ممنون دوست گلم از ابراز همدردیت ممنونم.یکی از دلایلی که این تحمل این مصیبت سنگین رو واسم آسون میکنه وجود آیهانه اگه آیهان نبود من تاحالا افسرده میشم
نفس مامان لیلا ) مامان اتاناز
17 آذر 92 13:13
عزیزم تازه وبت دیدم خیلی ناراحت شدم هیچ وقت فکر نکن مامانت دیگه نیست مطمعن باش همیشه تو رو میبینه و با خوشحالی تو خوشحاله و با ناراحتیت ناراحت پس سعی کن با قضیه خوب کنار بیای تا اونم نگرانت نباشه . هر موقع خواستی باهات در دو دل میکنم .مراقب فسقلی خوشملت باش .
مریم
18 آذر 92 10:48
_____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___* ممنون مریم جون بسیار زیبببببببببببببببا بود
مامان بهاره مامان امیرمحمد
20 آذر 92 13:19
سلام عزیزم وای شرمنده ام ببخشید من دیر متوجه شدم خدا رحمتشون کنه خداوند صبر بهتون بده مادر خیلی عزیزه و از دست دادنش خیلی سخته ولی شما بخاطر آیهان جون که شده باید تحملتون را زیاد کنید و حواستون بیشتر به آیهان باشه مطمئنم روح مادرتون هم شاد میشه امیدوارم در بهشت برین در کنار خانوم فاطمه زهرا محشور بشن الهی آمین