آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

اولین غذای کمکی آیهان

1392/10/25 13:37
نویسنده : مامان آیهان
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

قلبپسر عزیزم امروز56.gif ماهت تموم شد و وارد ششمین ماه از زندگیت شدیماچهورا

 قربونت برم الهی که ١٠٠٠ ساله باشی گلمماچماچماچماچماچ

منم به سفارش دکترت و به مناسبت ورود به شش ماهگیت غذای کمکیتو شروع کردم  و برای اولین بار واست فرنی درست کردم . جون دلم بیشتر از اینکه تو ذوق داشته باشی من وباباجونت واسه غذاخور شدن تو ذوق داشتیمهورافرشته

عزیز دلم این  اولین بار بود که  واست غذا درست کردم ماچ وای که چقدر خوشحال بودم اول صبح حسابی شیر خوردی١ ساعت بعدش با عشق و علاقه واست فرنی خوشمزه درست کردمبغل  بابا جون هم واست سرلاک خرید و فرداش واست سرلاک درست کردم

       اینم آیهان جون تاج سر مامان بابا در حال فرنی خوردن

 اینم ازپشت صحنه درست کردن فرنی و سرلاک واسه گل پسرم

 

پسر عزیزم یکی یه دونم عزیز جونم پسرنمونم نوش جونت بشه گوشت بشه به تنت.

راستی این ماه کیک ماهگرد تولدتو خودم درست کردم مزش خیلی خوب بود اما تزیینشو شما لطف کردی و نذاشتی منم با عجله آخرشو درست کردم   عکساشو تو پست بعدی واست میذارم همین امروزماچ     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

الهام مامان یسنا
25 دی 92 18:41
نوش جونت عزیزدلم انشالله با غذاهای خوشمزه مامانی حسابی تپلی بشی.
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جون قربونت برم ممنووووووووووووووووونيسناتوپولى رو ببوس
مامان هیمن
25 دی 92 21:56
نوش جونت آیهان جون .گوشت بشه به تنت خاله
مامان آیهان
پاسخ
مرسى خاله جووووووووون. خيلى دوستت دارم. هيمن رو ببوس
مامان هیمن
25 دی 92 21:57
دست مامانی درد نکنه ولی مامانی کم کم بهش بدی یهو ذوق نکنی ی کاسه بدی.نوش جونش فدات
مامان آیهان
پاسخ
آره اگه ميذاشتن يه کاسه بهش ميدادم اينقدر با اشتها ميخورد
بابای ثمین زهرا
25 دی 92 23:13
سلام.وبلاگتون رو دیدم.خیلی خیلی خوبه.ایشالله حاج آقا خوشتیپ زود بزرگ شن و افتخار مامان و باباش باشن.
مامان آیهان
پاسخ
سلام ممنون نظرلطفتونه .انشالله ثمین زهرا جون هم صحیح وسالم به دنیا بیاد
مامان الیار
26 دی 92 12:44
نوووووووووووووووووووووش جووووووووووووووووووووووووون عزیزدلم باشه
مامان آیهان
پاسخ
ممنونم خاله جووووووووووووووووووون
آتاناز
26 دی 92 13:01
عزیزم چقدر بامزه فرنی میخوری و متعجب به غذا خیره شدی . مامان با ذوق خدا تو رو واثه آیهان جون نگه داره که اینقدر خوب و پر انرژی هستی .
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جون شما به من ومامانم خیلی لطف دارید من ومامانم خیلی شما وآتاناز وعلیسان رو دوست داریم بوس واسه شما
مینا مامان آرمانی
26 دی 92 13:33
نوش جونت پسرررررررم
مامان آیهان
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربوووووون
مامان فاطمه
29 دی 92 19:38
نوش جونت عزیز دلم...خیلی ماهی خاله جونی
مامان سینا
30 دی 92 22:35
نوش جونت عزیز دلم
مامان آیهان
پاسخ
مرسیییییییییی خاله جوووووووووووون
مامانی هیما
1 بهمن 92 10:47
ای جانم نوش جونت باشه عزیزم
مامان آیهان
پاسخ
قربونت خاله جوووون
مامان هیمن
5 بهمن 92 14:47
سلام دوستم.خوبین .نیستین.خوش می گذره
مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ماخوبیم ببخشید مایه 10روزی نبودیم ببخشید
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 16:03
پس نظرهاي من كو؟؟؟؟؟؟؟
هنگامه
7 بهمن 92 19:06
آیهان جونم تولد نیم سالگیت مبارک . بووووووووس
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله اما تولد نیم سالگی من 25 بهمنه تازه وارد 6ماهگی شدم
مامان کوثری
7 اسفند 92 15:38
سلام خوبین شما در رابطه با تم ها معمولا طراحی بین 2 تا 4 روز زمان میبره و میشه طراحی بشه و نخواین چاپ کنید و یا قسمتی از تم چاپ میشه این انتخابش با خودتونه و اگر میخواین چاپ با خودم باشه حداکثر 20 روز قبل اقدام کنید حداقل 15 روز قبلش اگر فقط طراحی میخواین بشه که یک هفته قبل هم بود مشکلی نداره