آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

ما اومدیم

1392/12/7 17:45
نویسنده : مامان آیهان
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گل نی نی وبلاگی

اول از همه  بابت غیبت طولانی مدتمون مارو ببخشید و بعد تشکر ویژه و خاص دارم از همه ی دوستای عزیزم که تو این مدت  که ما نبودیم این همه به من و آیهان لطف داشتید و  کلی واسمون پیام گذاشتم و بعضا نگران وجویای احوالمون شدن. خب حالا دلیل  غیبت 1ماهمون اینه که باید بگم من وآیهان وباباجونش یه سفر طولانی مدت بودیم. اما از الان درخدمت دوستان هستیم

دوستای عزیزم  به اطلاع میرسونم که ازونجایی که تو این مدت پیامهای زیادی دریافت کردم  و به دلیل عدم دسترسی به نت نتونستم جواب بدم  و الانم که رسیدیم خونه مشغول خونه تکونی و کارهای عقب افتاد ه هستم و به خاطر مشغله شاید کمی  دیر جواب بدم اما سر فرصت به همتون سرمیزنم و وبلاگ آیهان رو هم به زودی به روز میکنم و از خاطرات سفرش و عکسها وکارهای جدیدش واستون مینویسمقلبقلبفرشتهفرشتهماچ

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان عرفان
7 اسفند 92 15:16
سلام عزیزم خسته نباشی مامانی همه خونه تکونی و هم نی نی تکونی واقعا خسته نباشید داره. خوشحالیم که اومدی. نی نی رو ببوس خیلی نازه. براش وان یکاد بخون
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
8 اسفند 92 0:10
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن یال نو هستش برای نی نی نازتون سفارش بدین
نازي مامان پورياپارسا
8 اسفند 92 0:59
سلام ماماني اخه شمانميگين مادلمون واسه آيهان خوشگلمون تنگ ميشه .زودترعکسهاشوبذارکه ديگه طاقت اين همه دوري رونداريم .راستي مهربونم وبتون يه جوريه به سختي وبازحمت بازميشه احتمالا ازحجم واندازه عکس هاست .البته جسارت نباشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 4:52
خدایا گهگهاه ازمشکلات زندگی خسته میشوم ومعرفتم کمرنگ می شود.مگذار به سبب خستگی هایم عزیزانی را که دریایی ازمعرفتند لحظه ای فراموش کنم
علي
8 اسفند 92 19:48
سلام وبت قشنگ بود روزنامه ديواريمو ببين مرسي ----------
مامان آیهان کوچولو
9 اسفند 92 2:32
خدارو شکر که خوبین.همیشه به سفرو شادی عزیزم.
farideh
9 اسفند 92 11:16
همیشه به گردش و سفر خانوم خسته نباشی از خونه تکونیییییییییی
مامان آیسو وآیسا
10 اسفند 92 11:59
شبنم
10 اسفند 92 17:39
خووش اومدینننن مشتاق دیدارتون بودم عزیزم دوست داشتم ببینمتون ، سری بعدی تشریف آوردین خوزستان ، لطفا حتما خبر بدین البته اگر قابل بدونین دلم براتون تنگ شده بود ولی هر سری میامدم ، خبری ازتون نمیدیدم