آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

نوروز93

1393/2/17 18:33
نویسنده : مامان آیهان
2,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز نی نی وبلاگیبوسمحبتبوس.

 اول از همه عید نوروز و سال 93 رو با تاخیر خدمت همه دوستای عزیزم تبریک عرض میکنم. ما بعد از یه غیبت طولانی اومدیم با کلی عکس و خاطره از آیهان گلم .ازینکه مدت طولانی نبودم  و دیر آپ کردم  ازهمتون عذر میخوام.  راستش ما این مدت اصلا خونه نمی موندیم که بتونم بیام وبنویسم فقط در حد تایید کامنتها میومدم  واز همه دوستای عزیزم که دیر بهشون سر زدم  معذزت میخوام. آیهان هم که ماشالله بزرگتر و شیطونتر شده  و کمتر بهم اجازه میده پای کامپیوتر بشینم وهمش دوست داره کنارش باشم و باهاش بازی کنم.

خب این اولین پستیه که تو سال 93 میذارم به خاطر این تمام مطالب رو از اول سال 93 باید بذارم اول از همه باید از نوروز 93   بگم که بهترین نوروزمون بود و من وباباجون بهترین عیدیمون رو از خداگرفتیم. واین  اولین سالی بود که آیهان عزیزمون کنارمون بود و عید نوروز رو سه نفره جشن گرفتیم قربون پسر عزیزتر از جونم برمبوسبوسبوس 

قبل ازینکه عکسای سال 93 رو بذارم  میخوام چندتا عکس از آیهان تو  روزهای پایانی سال 92 بذارم که من مشغول خونه تکونی بودم و آیهان هم همش تو دست و پای من میپیچیدخندونک

         

       

                                 

اینجاهم که حموم کرده بودی ازونجایی که کلاه تو سرت نمیذاری و با دستتت کلاهتو از سرت درمیاری و پرت میدی روسری  سرت کردم و  دختر شده بودیزبان الهی فدات بشم که اینقدر نازیمحبت

         

این عکس هم  دوهفته بعداز عید گرفتم که تازه از حموم در اومده بودی و ناز خوابیده بودی

 

                                  

                           

                  نایت اسکین

                           

               نایت اسکین

 

                

اینجاهم که من مشغول کار تو آشپزخونه بودم شما گل پسری هم داشتی کارتن میدیدی  که دیدم صدات نمیاد اومدم نگاه کردم دیدم خوابت برده تو  روروئکغمگین اینقدر دلم واست سوخت خواستم گریه کنم.

                    

                            اینم از عکسهای هفت سین 93

      

 اینم گل پسر مامان بابا کنار هفت سین  که همون لحظه اول دستشو برد تو سکه ی هفت سین هاخندونک و  نمی ذاشت ازش عکس بگیریم به خاطر این کیفیتش پایین اومده

 

        

 اینم آیهان گلم و ژستهاش

     

    

   

 

   

                

 

                       

           

      

      

   

   

       نیمه دوم عید هم که آیهان به خوزستان سفر کرده بود

                              

اینم عکس آیهان تو هواپیما وقتی واسه عید داشتم میرفت پیش خاله هاش

                             

اینم عروسک انگشتی خانوادست که تو هواپیما بهت داده بودن و کلی باهاش بازی کردی 

    

 

                             

اینجاهم رفته بودم خونه خالم عید دیدنیخندونکخب مگه چیه به یکی میگن مگه اومدی خونه خالتزبانخنده

                           

اینم یه نمونه دیگشخندهخندهخندهخنده

 

آیهان وپسر خالش طاها تو خواب ناز

          

 

آیهان  سواربر مرکب دیگریعینکخنده

 

                            

 اینجا هم اومدم عید دیدنی

                         

بعدش دیدم فضا خودمونیه  لباسامو عوض کردم دراز کشیدم وسط هالقه قهه 

                         

                  نایت اسکین

پسندها (5)

نظرات (18)

مامان حدیث
13 اردیبهشت 93 22:53
ایییییییییییییییییییییی جاااااااااااااااان چقدر با روسری بانمک شده
شبنم
13 اردیبهشت 93 23:25
سلام دوست خوبم خوشحالم بعد از مدتها تشریف آوردین و خوشحالم که تعطیلات نوروز بهتون خوش گذشته هفت سین زیبایی داشتین سال 1393 رو هم با اینهمه تاخیررررر از بابت دیر آمدن شما ، تبریک عرض می کنم آیهان عزیز رو از طرف من ماچش کنین
الهه مامان ابوالفضل
14 اردیبهشت 93 9:36
هزار ماشالا پسرمون بزرگ شدهخدا حفظش کنه عزیزم خیلی کم نوشتی
مامان فریده
15 اردیبهشت 93 2:20
چه عجببببببببببباخی بمیرم خاله که تو روروعک خوابت بردهههههههه
مامان نيكا
15 اردیبهشت 93 9:14
الهي چه ناز خوابيدي خوشگلمخوبي ماماني دلمون تنگ شده بود نبوديد
مریم (مامان آرتین)
15 اردیبهشت 93 19:10
ماشالا به این گل پسر ... ایشالا همیشه شاد باشه
گل نرگس19
15 اردیبهشت 93 21:06
سلام دوست مهربون اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن
سحر
16 اردیبهشت 93 8:31
سلام عزیزم، چه ماهه این گل پسر، یه عالمه بوس واسه آیهان جونم.
سارا
16 اردیبهشت 93 17:19
عزیز دلم با این خوابیدنت
آیسلین مامان باباسی
17 اردیبهشت 93 0:03
نازی هر بزرگتر که میشه شیرینتر . بامزه تر میشه عزیزم....
مامان آراد و آرین
17 اردیبهشت 93 16:47
سلام مامانی ایشلا امسال در کنار آیهان گل و ناناز سال خوشی داشته باشید
فائزه مامان آیاتای
17 اردیبهشت 93 22:57
عززززززززززیزم ببین کجا خوابش برده نازی عشقم
فائزه مامان آیاتای
17 اردیبهشت 93 22:59
واااااااای عکس دوازدهم عالی افتاده
رویا
18 اردیبهشت 93 12:02
سلام عسیسم ماشالله ایهان هم مثل مرصادکوشولوی من بازیگوش شده چه ناز خوابیدهههه
مامان مهدیه
20 اردیبهشت 93 17:26
سلام خانمی. چه عجب. بالاخره تشریف آوردین. شما نمیگین دلمون برای این پسر خوشتیپ و جیگر تنگ میشه جووووووونم آیهان لباسهای قرمز و بااون پاپیون چقدر بهت میاد. میخواستم گریه کنم برا اون خواب نازت و معصومیتت که روی روروکه.
لیلا
22 اردیبهشت 93 10:25
سلام عزیزم شرمنده از طرف اداره رفته بودیم مشهد حسابی دعاتون کردم واثه همین منم نبودم رمزم آتاناز هستش .
خاله ی مهربون
24 اردیبهشت 93 20:56
ممنونم عزیزم به من سرزدید
maryam
11 مرداد 93 17:28
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری