آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

بای بای پوشک nwe born

1392/7/10 14:50
نویسنده : مامان آیهان
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم همونطور که مامانم هم  تو پست قبلی واستون نوشت من دیگه ماشالله دارم واسه خودم مردی میشملبخند 

از دیشب دیگه با سایز new born پوشک خداحافظی کردمبای بایبای بایبای بای

لباسهای نوزادیم هم یکی یکی دارن میرن تو آرشیو لباسهامعینک

اینم اولین لباسی که هفته پیش واسم کوچیک شدو رفت تو آرشیو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بهار مهرنگار
10 مهر 92 18:10
قربون مردمون.خیلی با نمکه اصلا گوله ی نمکه.
ماشالله امیدوارم صدساله باشی و موجب افتخار مامان بابای گلت بشی.
عزیزم من شمارو لینک کردم .دوست دارم باهم بسشتر اشنا بشیم


مرسی خاله مهرنگار جونو ببوس
مامان ایمان
12 مهر 92 15:19
آفریننننننننننن که اینقدر یشرفت کردیییییییییی فدات بشمممممم
مامان آی سل
23 مهر 92 0:15
مامان پندار
27 مهر 92 1:14
ماشالله به تو.... انشالله زود به زود توپولی بشی و لباسهای جدید بپوشی مامانی هم ذوقت رو بکنه ( چه کیفی داره)

مرسی خاله جونم