آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

اولین یلدای آیهان جووووووووووووون

1392/10/1 17:12
نویسنده : مامان آیهان
1,815 بازدید
اشتراک گذاری

اینم  عکسای آیهان جوووووووووون تو اولین یلدایی که کنار مامانی بابایی بود . البته آیهان سال قبل هم غیر مسقیم حضور داشتنیشخندآخه پارسال این موقع ما خوزستان بودیم من 10 روز دوره ی آموزشی داشتم بعدش بابای آیهان اومد دنبالم که برگردیم اما مامانم مریض شده بود و بیمارستان بود اون موقع آیهان تو دل مامانش بود اما ما خبر نداشتیمزبان چشمک       فردای یلدا راه افتادیم رفتیم خونمون که من 4 دی ماه متوجه شدم آیهان تو دل مامانشهخجالتقلبقلب پسر عزیزم خیلی خوش اومدی و خوشحالم که اومدی و با اومدنت رنگ زندگیمونو عوض کردیبغلبغلبغل

اینم پسر شیرینم که مثل هندونه یلدا شیرینه

                 

اینم از میز یلدا و  آیهان البته هنوز ژله هندونه و کتاب حافظ رو رو میز نذاشته بودم      

 

               

 

 

 

اینم نمونه ای از هنرنمایی های مامان آیهان                                                              

 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (83)

سمیه
1 دی 92 18:03
عزیزم ممنونم که سر زدی خصوصیتو چک کن
سمیه
1 دی 92 18:04
وای عزیزم خوشمزه ترین هندونه یلدا این نی نی گل با مزه هست ماشالللللللللللله بخورمش
مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله نظرلطفته
سمیه
1 دی 92 18:04
آفرین به این مامان هنرمند
مامان محمدرهام جون
1 دی 92 18:14
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما چه هندونه ی خوشمزه ای روی مبلتونه به به
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییییییییییییی خاله
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 دی 92 20:43
وای چه مامان هنرمندی چه بچه ی شیرینی بوس برای نی نی کوچولو
مامان آیهان
پاسخ
ممممممممممنووونم عزیزممممممممممممم .بوووووووووووووووس
مامان رایان
1 دی 92 21:16
به به ایهان جون چه هندونه شیرینی شده عمری به بلندی یلدا داشته باشی ایهان جون
فرناز خاله آرسن جون
1 دی 92 22:07
آیهان جونم اولین یلدای زندگیت مبارک باشه خاله ایشالله 120 تا از این شب یلداها ببینی عزیز دل خاله تو اون لباسهای هندونه ای خوردنی شدی عین هندونه شیرین فدااات خاله اما مامان مهربون واقعا دست گلت درد نکنه که با سلیقه همه چی رو تزیین کردی مخصوصا اون انارها و عکسهای قشنگی که گرفتی
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله فرناز مهربونننننننننن چشمهات قشنگ میبینه گلم. به پای هنرمندیهای شما که نمیرسه
ملیحه خاله رایان
1 دی 92 22:38
سلام آیهان جونم عمرت طولانی و مستدام عزیزم
[MaDaR[MaNiA
1 دی 92 22:44
یلداتون مبارک باشه اگه میشه بیاید دوباره به وبلاگم و نظر بدید
مامان پارسا
1 دی 92 22:51
ای جانممممم یلداتون مبارک البته با تاخیر
مامان امیرمهدی
2 دی 92 0:10
سلام ممنون که بهم سر زدینخوشحالم که یه همشهری دیگه پیدا کردمکجا ساکن هستین؟
مامان امیرمهدی
2 دی 92 0:37
ای بابا اهواز و دزفول کجا تبریز کجاشوهرت تبریزیه؟چرا رفتین اونجا؟کسی رو دارین اونجا؟
سارا مامان محمدرضا
2 دی 92 0:43
یلدای شما هم با تاخیر مباررررک باشه گلم. چه هندوانه شیرین و بانمکی. متاسفانه من حالم خوب نبود دیشب. کلی برنامه واسه یلدا داشتم نتونستم اجرا کنم حتی عکس هم نگرفتم. حیف شد. اگه حالم خوب نشه شاید تولد هم نتونستم بگیرم.
مامان علی خوشتیپ
2 دی 92 0:44
سلام گلمشما کجایی هستید؟ما اهوازی هستیم واقعا هندونتون خوشمزس
مامان آیهان
پاسخ
ممنون عزیزم من خودم خوزستانیم اما تبریز ساکنیم
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 2:50
ای جونی.چه خودمونی برایتون بهترینهارو ارزو می کنم. آیهان و از طرفه خاله بهار ببوووووووس
مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله بهار جووووووووووون
مامان آروین (مریم)
2 دی 92 7:04
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون در وبم . وب قشنگ و پسر زیبا و دوست داشتنی دارین . ماشاالله لطفا خصوصی
مامان آیهان
پاسخ
سلام خاله مریم ممنون نظرلطفته
مامان و بابای آیلا و آیهان
2 دی 92 11:24
سلام آیهان کوچولو انشاا... صد یلدا بهتر از اولین یلدات با کیک های خوشگل وکنار مامان و بابات ببینی.
مامان آیهان
پاسخ
سلام مرسی همچنین شما درکنار آیلا وآیهان جووووووووووووون
الهه
2 دی 92 12:12
به به مبارکه گلم یلدات مبارک عزیز خاله
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله الهه جوووووووووووون
حباب
2 دی 92 15:36
سلام عزیزم....یلداتون الان باهات اشنا شدم ..ماشالا به گل پسر ...ایهان عزیزم چه اس نازی....به منم سر بزن خوشحال میشم
مامان آیهان
پاسخ
سلام خاله مرسی نظر لطفته چشم اومدیم
مامان ایمان
2 دی 92 15:44
سلام آیهان خوشگله به به چه هندونه ای چه شب یلدایی چه عکس قشنگی با حضور فسقلی عزیزم اولین شب یلدات مبارک[گل معصومه جان دستت درد نکنه بابامانمی دونستم که شما اینقدر هنرمندی خیلی عالییییی شده در ضمن ایهان جون می دونستی که شبیه باباتی خدا حفظت کنه
مامان آیهان
پاسخ
سلام زن عمو مرسییییییییییییییی زن عمو جوووووووووون ایمان داداش خوبه؟. خواهش میکنم خواهر نظر لطفته. ایمانو ببووووووووووووووووووووووس
مامان سینا
2 دی 92 16:24
اولین یلداااااااات مبااااااااااااااااارک خاله جووووووون
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی خاله
مامان علی (نازی)
2 دی 92 17:28
یلداتون مبارک
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییی خاله
صدف
2 دی 92 20:04
هندونه کوچولوی خوشمزهههههه یلدات مبارک عزیزم. امیدوارم 120 یلدا رو زیر سایه مامان و بابای گلت جشن بگیری خوشتیپ
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 دی 92 0:38
یلذا مبارک عزیزم همیشه خوش باشید و سلامت فدای این هندونه خوشمزه بشم من
مامان آرتين
3 دی 92 7:44
سلام به به چه مامان هنرمندي و چه پسمل جيگري عززززززيزم يلداتون مبارك
مامان آیهان
پاسخ
سلاممممممممممممم خاله ممنونم ان شالله شماهم سال آینده اولین یلدای آیهانو جشن بگیری عکساشو واسمون بذاری
مامانی هیما
3 دی 92 9:29
اولین یلدات مبارک عزیزم
آیسان مامان ماهان
3 دی 92 10:10
اییییییییییییییییییییی واااااااااای چه هندونه خوشگلی رو مبل لمیده
آیسان مامان ماهان
3 دی 92 10:10
من میخوام از هندونه رو مبل یه چند تا گاز مشدی بزنم
آیسان مامان ماهان
3 دی 92 10:11
به به چه هنررررررری،،دست خوش
آیسان مامان ماهان
3 دی 92 10:11
ایشالله هزار سال همراه آیهان جون یلدارو جشن بگیرین
مامان آروین (مریم)
3 دی 92 11:13
سلام عزیزم با افتخار لینک شدین امیدوارم بتونم دوست خوبی برات باشم
مامان آیاتای
3 دی 92 12:37
یلدات مبارک باشه عزیزم خوش به حالت چه مامان هنرمندی داری
مامان آیهان
پاسخ
قربونت خاله جووووووووووووووووونم مرسی عسلم
nazanin
3 دی 92 13:03
اولین یلدات مبارک باشه ایهانه خوشگل
مامان آیهان
پاسخ
ممنونممممممممممممممممممم خاله
مامان فاطمه(مامان آیرا)
3 دی 92 13:25
عزیز دلم خاله جون اولین یلدات مبارک باشه خشگلم...
مامان الیار
3 دی 92 13:27
سلام عزیزم یلداتون مبارک ماشالله چه پسر خوشمزه ای شده گلمدست مامانی هم درد نکنه با هنر مندی هاشمیبوسم نی نی نازرو
مامان لي لي
3 دی 92 14:15
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
اسپاترا
3 دی 92 16:11
عزیزم چه پسر نازی این آیهان خوشگل ما اولین یلدات مبارک باشه عزیزم مامان جونش یلدا شما هم مبارک
مامان فاطمه
3 دی 92 16:12
سلام مامانی مرسی که بهمون سر زدی. یلدات مبارک آیهان جونمبا تبادل لینک موافقی؟؟؟
مامان آیهان
پاسخ
سلام خواهش میکنم. مرسی خاله. البته که موافقم
مامان آرتا و آرتین
3 دی 92 17:05
هندونه ی شیرین وخواستنی اولین یلدات مبارک باشه
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووووون
مامان آیسو وآیسا
3 دی 92 20:13
سلام دوست خوب حتما لینکمون کن بهتون رمزززززززز رو حتما میدم...چه گل پسر ناززززززززززززی داری راستی من لینکتون کرددددددددم
مامان سعيد
3 دی 92 20:27
سلام عزىزم انشالا که ىلداتون خوش گذشته باشه گلت زياد شىطونى نکرده باشه.مىز قشنگى چىدى من که با دو تا پسر نتونستم و رفتيم خونه بابام انشالا پنجاهمىن ىلداشو هم کنار هم جشن بگىرىد و عکس بذارى خوش باشى
بابا آیسانا
3 دی 92 22:08
سلام ممنون از شما که به من سرزدی بازهم سر بزنید
مامان عرفان
4 دی 92 8:38
عزيزم چطور تونستين جلوي خودتونو بگيرين و از اين هندونه ي ناز و خوشگل نخوريد ؟؟؟ ماشالا هزار ماشالا چه لباسي هم براش گرفتيد ؟؟؟
مامان عرفان
4 دی 92 8:44
چه مامان هنرمندي .
مامان برسام
4 دی 92 10:11
به به چه گل پسري.يلدات مبارك خاله جون
مامان آیسو وآیسا
4 دی 92 12:44
مهربووووون خصوصی
هنرسیتی
4 دی 92 13:20
سلام دوست عزیز برای برگزاری تولدی به یادماندنی حتما سری به وبلاگ وسایت هنرسیتی بزنید و در صورت تمایل به ما لینک دهید.ممنون www.honarcity.ir honarcity.persianblog.ir
مامان فریده
4 دی 92 15:28
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ سلام دوست عزیز ماشاالله به این کوچولوی ناز من و اسرا جون همیشه به شما سر میزنیم شما هم به ما سر بزنید و نظر بزارید با اجازتون ادرستون رو لینک کردیم شما هم ادرس ما رو لینک کنید دوست دار شما مرسی
مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزم چشم بهتون سرمیزنیم از لینکتون هم ممنون ماهم شمارو لینک میکنیم
خاله مهربون
4 دی 92 18:39
سلام من لینکتون کردم منتظر لینکتون میمونم.نی نی تون خیلی ماهه
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جون شماهم با افتخار لینک شدید. نظر لطفتونه
مامان آیهان کوچولو
4 دی 92 23:01
سلام باخره بعد مدتها من تونستم وب آیهان جونو باز کنم و نظر بذارم. یلذات مبارک عزیزدلم.
مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزم ماهم مدتیه با وبلاگ آیهان کوچولو درگیریم بلاگفا باز نمیشه یا نمیشه پیام بذاریم
مامان آتاناز
5 دی 92 13:06
عزیزم چقدر خوردنی شدی
مرجان مامان آران و باران
5 دی 92 15:20
خصوصی
مامان آیهان
پاسخ
مرسیییییییییییی
ازاده
6 دی 92 0:17
عزیزم بهترین ها را برایت ارزو میکنم
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووووووووووون
نیلوفر
6 دی 92 17:31
ناااااازی...چه هندونه ی شیرینی روی مبل خوابیده یلداتون مبارک
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییییییی
مامان بیتا و تینا
6 دی 92 19:52
سلام گلم اره به خدا مثل هندونه شیرینه خدا حفظش کنه و یلدای گذشتتون مبارک
مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله مهربووووووووووون
سارا مامان محمدرضا
7 دی 92 10:23
بدو بیا آپم با چند تا پست.
مامان آیهان
پاسخ
اومدیم
آزی
7 دی 92 13:42
ایهان عزیزم اولین یلدات مبارک خیلی عکسات خوشگله
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووووووون
مامان پرنيان
8 دی 92 9:09
اي جانم چه گل پسري خدا براتون حفظش كنه
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییییییی عزیزم
مامان عرفان
8 دی 92 9:31
آيهان جونم هر بار اين عكست با لباس هندونه را نيگا ميكنم دلم هندونه ميخواد كه گازش بگيرم
مامان آیهان
پاسخ
اشکال نداره خاله راحت باش
مامان بیتا و تینا
8 دی 92 15:07
سلام عزیز ما هم اپیدیم
مامان آیهان
پاسخ
سلام گلم اومدیم
لیلا جواهری
8 دی 92 16:13
سلام عزیزم. چه هندونه خوشمزه ای رو مبلمتون بوده شب یلدای امسال. ایشلا صدمین شب یلدا رو با این هندونه شیرین و نازو دوست داشتنی جشن بگیری گل من
مامان آیهان
پاسخ
سلام لیلا جووووووون ممنون عزیزم انشالله همچنین شما در کنار خانواده محترم و آراد و آرین جون
مامان مهراد
8 دی 92 18:39
به به چه زیبا یلداتون مبارک با تاخیر
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جون مهراد رو ببوس
فرناز خاله آرسن جون
8 دی 92 21:56
سلام گلم خوبی؟آیهان چطوره بزرگ شده؟آدم برفی درست نکردیم هنوز منتظریم هوا یه کم گرمتر بشه بعد برف بباره بعد آدم برفی درست کنیم میبینی چه قدر از خدا انتظار داریم شایدم موند سال دیگه با بچه کوچیک سخته
مامان آیهان
پاسخ
سلام عزیزم مرسیییییییییآره دیگه ما بنده های خدا همه اینجوریم آرسن گلم چطوره؟آره من که تنهایی اینجا افسرده شدم نمیشه رفت بیرون از سرما
فرناز خاله آرسن جون
9 دی 92 13:18
آرسنم خوبه گلم آیهان جون رو ببوس از طرف من فدات بشم کم مونده دو سه ماه بعد هوا که خوبه بشه زود زود وبلاگی ها همو میبینیم
مامان بیتا و تینا
9 دی 92 17:32
سلام خاله جون ما بازم اپ کردیم
مهسا مامان آیهان
10 دی 92 13:59
سلام عزیزم یلدات مبارکککککککککههه خوشگللللللللللمممممممم میبخشی مامانی سرم شلوغه والا زود به زود آپ میشم شرمنده
عاطفه
11 دی 92 7:50
سلام مامانی مرسی که بهمون سر زدییلدات مبارک باشه آیهان جونم
مامان آنیل
11 دی 92 20:31
سلام یلداتون مبارک هندونه خوشگل ماشالا به مامانی با هنرمندیاتون
مامان آیهان
پاسخ
مرسی مامان جون مهربونن
مامان عرفان
11 دی 92 22:30
عزیزم فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم مم که ایتقد مهربونی دل متم برات تنگیده بود یکم مشغول درس و امتحان هستم
مامان آیهان
پاسخ
خدانکنه عزیزم. .ظیفمه موفق باشی گلم
مامی مرمر
11 دی 92 23:10
اولین یلدات مبارک عزیزدلم
مامان آیهان
پاسخ
ممنون خاله جووووون
مائده(ني ني بوس)
11 دی 92 23:52
نميدونم تو رو بخورم يا اون هندوونه رو!! ولي به نظرم...بدو فرار كن الان مييييييخورمتيلدات مبارك آقاي خوشتيپ با طمع هندوونه
مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله جوووووون
مامان آیاتای
12 دی 92 3:55
عزیزززززززززم فدات با اون لباسای خوشکلت
مامان آیهان
پاسخ
خدانکنه خاله جوووووووون
فرناز خاله آرسن جون
12 دی 92 11:33
گلم فدای مهربونیت
مامان آیهان
پاسخ
خدانکنه خالهدمهربوووووووووووووون
مامان دانیال- ویانا
13 دی 92 14:36
سلام عزیز دلم ممنون که بهمون سر زدی قربون آیهان گلی برم من خدا حفظش کنه بازم بهمون سر بزن عزیزم التماس دعا
نسيم
13 دی 92 20:55
عزيزم يلدات مباااااااارك
مامان آیهان
پاسخ
مرسییییییییی
مامان راضی
13 دی 92 22:03
انشاله در کنار مامان و بابای مهلبونش 120 ساله بشه ماشالا چقدر نازه عخش خاله
farideh
14 دی 92 2:06
افرین مامانی یلدات مبارک عزیزم ایهان جون را از طرف من ببوسمن لینکت کردم
مامان آیهان
پاسخ
مرسی عزیزم آدرس ندارم من ازت که بلینکمت
آشپزخونمون/فرشته
14 دی 92 14:27
خدا این نی نی بامزه رو واستون نگه داره عزیزم. منم یه نی نی مانی دارم بهش سربزنید mani_kazemini.niniweblog.com من شما رو لینک میکنم و خوشحالم میکنی اگه شما هم منو بلینکی عزیزم
مامان آیهان
پاسخ
چش م اومدم
اریا و آنیتا
15 دی 92 8:05
سلام.مرسی به ما سر زدین.آیهان خوش تیپ رو ببوسید.راستی ما 6 سال تبریز زندگی کردیم
مامان آیهان
پاسخ
خواهش میکنم گلم اما من از اسفند91 اومدم تبریز
مامان آبتین
15 دی 92 14:12
آیهان جونم ایشالله 100 سال زیر سایه پدر و مادرت زندگی خوش وشادی رو داشته باشی
مامان آیهان
پاسخ
مرسی خاله ی مهربوننننننننن همچنین آبتین جووووون
مامان پرنیا
24 دی 92 14:54
چه انارها رو جالب درست کردید دست مامان جونت درد نکنه ایهان جون
مامان آیهان
پاسخ
ممنونم عزیزم چشمات قشنگ میبینه
محبوبه
30 دی 92 13:12
چه با ها ل بود