آیهان جونمآیهان جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آیهان پادشاه ماه

آیهان تمام هستی مامان بابا

1393/2/17 18:27
نویسنده : مامان آیهان
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

  اینم یه سری از عکسهای آیهان که تو تعطیلات عیدگرفتیم 

                            

               Avazak.ir Line12 تصاویر جداکننده متن (1)

     

     Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

     

            Avazak.ir Line11 تصاویر جداکننده متن (1)

                   

                Avazak.ir Line12 تصاویر جداکننده متن (1)

                  

               Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

                  

              Avazak.ir Line11 تصاویر جداکننده متن (1)

                 

            Avazak.ir Line12 تصاویر جداکننده متن (1)

     

              Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

                 

آخ جون فرمون ودنده خندونکعینک من که عاشقشمزبان

           Avazak.ir Line11 تصاویر جداکننده متن (1)

       

مامانی بیا کمک دستم به دنده نمیرسه تا من دستی رومیکشم شما  دنده رو جا بندازخنده بابا تو هم بیا  کلاجو بگیرپام نمیرسه آخهقه قهه

قربون پسر رانندم بشم که جدیدا هروقت میشینیم توماشین  بهونه میکنه که باید رو پای بابایی بشینمبوسبوس

                  Avazak.ir Line10 تصاویر جداکننده متن (1)

دوستای گلم تو پست بعدی منتظر  عکسهای  اولین سیزده بدر آیهان و تولد مامانش و روز مادر رو باشید. 

پسندها (6)

نظرات (19)

مامان قند عسل
17 اردیبهشت 93 19:46
سلام عزیزم چه پسر نازی داری خدا نگهدارش باشه.من عاشق اون عکس با روسری سفیدش شدم برای آیهان جون اسپند دود کنخنده هاشم دل آدمو می بره
مامان سینا
17 اردیبهشت 93 22:00
ماشالا عزیزم خیلی بامزست
شبنم
17 اردیبهشت 93 22:01
ای جانممم راننده کوچولو مون رو مامانیش چه خوش تیپ کردی گل پسری رو از طرف من ماچش کن حسابیییی که عاشقشممم حیف که تا خوزستان تشریف آوردین و ما نتونستیم شما رو از نزدیک زیارت کنیم
فائزه مامان آیاتای
17 اردیبهشت 93 22:55
ای جان فدات بشه خاله مثل ایاتای من اینم عاشق رانندگیه
مامان راضی
17 اردیبهشت 93 23:28
ای جونم با این رانندگی کردنش. از طرف من ببوسش
khale roya
18 اردیبهشت 93 2:24
سلام 28 اردیبهشت تولد خواهر زادم تاراس خوشحال میشم بیاین تبریک بگین
❤مهسا مامان سایمان ❤
18 اردیبهشت 93 9:02
وای ی ی ی عزیزم چه ناز شدی فدای اون خنده ی خوشگلت بشم نازم
♥پرنیان♥مامان متین
18 اردیبهشت 93 11:33
سلام خانومی عزززززززززززززززیززززززززززززززززززززم لالندگیشو ببین افرین بزرگمرد کوچک
مریم
18 اردیبهشت 93 13:30
ای جاااااااااان دلم . چ بزرگ شدی جیگر طلاماشالا دست فرموووووووووووووووووون
مامی پوریا
18 اردیبهشت 93 23:51
چه عکس های خوشملی....پوریاهم توی ماشین دوست داره پشت فرمون بشینه...
مامان مهسا و معین
19 اردیبهشت 93 2:36
سلام به به چه پسر خنده رویی دلم بردی قند عسل
nazanin(khale ye bahar(
19 اردیبهشت 93 16:15
عزیییییییییییییییییییییییییزم چقد جیگرییییییییییی تووووو مامانی شرمنده من دیر دیر وقت میکنم بیام ببخشید که کم بهتون سر میزنم
اسپاترا
20 اردیبهشت 93 10:15
عزیزم چه گل پسری تاج سری مامان جونش کلی ببوسش😘😘😘😘
زکیه
20 اردیبهشت 93 12:10
سلام مار آیهان!!! ماشالا پسرک جیگملیه واسه خودش! و حسسسسسابی شبیه خودت!!! خوشبحالتون که روزگارتون شیرینه با شیرینکاری های همچین فرشته کوچولویی...
فریده مامان آیهان کوچولو
21 اردیبهشت 93 3:20
به به گل پسری.نازی عزیزدلمی. منتظر عکسای پست بعدی هستم.
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 12:51
عزیززززززززززززززززم عالی بودن عکسهای ایهان گلپسری وای فدای اون خنده های شیرینت
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 16:04
ای جانممممممم نخودی خوشگلللللللللللل
سحرمامی آرتین
21 اردیبهشت 93 18:49
Azizam ba artin mn dost mesh? Ba veb ma hm sar bazanen
✽مامان پرنسس پرنیا(✿◠‿◠) ✽
25 اردیبهشت 93 13:36
سلام عزیزم گل پسرت چقدر نازه ماشالله بله عزیزم تا حدودی کار طراحی می کنم طراحی تولد پرنیا رو خودم درست کردم اگه کاری داشتی در خدمتم